BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 25, 2009

Aku nie terDengar PlaK..............

Hi Guyz...Aku nie pon tengah bengang gile nie.........member aku nie die ade plak tulis kat blog die tulis camnieAssalamualaikum..saye senarnye tersuka kat sorang budak nie.. bole dikatakan encem la..tapi dah brpunye la plak..? camne erk..? nk simpan..x kan sampai bila2 kot..kalo nak luahkan..masalah plak yg jadi..hmm..x pela..senarnye aku suke owg tuh..mule dari uruf Z.. mesti ayun tau kan yunni..? ermm . tolongla..ape nk buat ? mlm tadi aku mimpi die..huh..~ mlm sabtu..aku x tau la nk wat ape..x pela..bia owg yg suke kat die tuh,terus suke kat die..aku ttp single walaupun suke kat die..diam2 saje la..wahahaha..! walala...nak buat camner.kalo kornag nak tau pakwe akulah yang die suke tuh...ya ALLAH bengang gile nie.woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!! agaknyerlah..sebab pakwe kau pon namenyer mule huruf Z.pas2 kat skola kitorang jer ade satu budak name nye mule ngang Z...........

0 comments: